T³ - TableTop Tournaments
Welcome Guest. Please log in or register.
  

Login with nickname/e-mail and password (Lost password?).
Partnerlink
Follow us:facebooktwitterrss | supportContact

Gaming Clubs - Berlin Tabletop Warriors

Club Details
Name: Berlin Tabletop Warriors
Contact: Lord_Asurmen (Contact), Heathcliff (Contact)
Meeting Place: FUNtainment Berlin
Address: Revaler Straße 1
10243 Berlin
DGermany
Description: Wir die Berlin Tabletop Warriors, sind ein neuer Club und wie der Name schon sagt aus Berlin. Hauptsächlich spielen wir die Systeme von Games Workshop, aber auch andere Tabletops spielen wir und sind immer offen für neues.
An erster stelle steht bei uns der Spaß an dem Hobby und eine schöne zeit mit gleichgesinnten zu verbringen.
Website: https://www.facebook.com/groups/1407971209483874
contactContactmembershipRequest membership


MembersTabletopsClub PlacementsTournaments
Info: The club has no listed members yet! Request membership now if you're a member.



©2004-2024. T³ is operated by Althaus.IT.