T³ - TableTop Tournaments
Welcome Guest. Please log in or register.
  

Login with nickname/e-mail and password (Lost password?).
AdvertTaschengelddieb
Follow us:facebooktwitterrss | supportContact
1 T M NA NE 

1. Bremer-Teamturnier an der Weser

Description:
So beginnt es also! Es wird Zeit in Bremen das erste Team-Turnier zu veranstalten. Ich freue mich darauf 16 Teams in Bremen begrüßen zu dürfen und einen tollen Tapletop-Tag zu veranstalten. Es werden 4 Spiele mit 750 Punkten gespielt. Jeder Spieler stellt somit seine Armee aus 375 Punkten zusammen. Es wird wieder eine Getränkeflat geben. Ich freu mich auf euch und wir sehen uns in Bremen!

Organizer: MarEgg95 (Contact)

Location
Location
ICS
Gamesystem: Middle-earth Strategy Battle Game (LotR) - Team Tournament
Team size: 2 players per team
Start: 2024-06-16 08:30
End: 2024-06-16 19:00
Seats: 36
Charge: 40
Location:
Kutami-Store
Fritz-Thiele-Straße 22
28279 Bremen
DGermany

Registered:
Signed In:

News

No news entries yet...


Recommended Tournaments
The organizer team has organized the following tournaments, too:
Visitors, who participate in this tournament, are also going to the following tournaments:
©2004-2024. T³ is operated by Althaus.IT.