T³ - TableTop Tournaments
Welcome Guest. Please log in or register.
  

Login with nickname/e-mail and password (Lost password?).
Dreadaxe Corp.
Follow us:facebooktwitterrss | supportContact
2 T M NA 60 

Stadtmeisterschaften 40K

Bronze Award
Description:
Die ersten Stadtmeisterschaften für 40K. Die Spieler bilden Teams á fünf Spieler und müssen aus der gleichen Region kommen!

Organizers: sith-park (Contact), GeneralGrundmann (Contact), Echsodus (Contact)

Location
Location
ICS
Gamesystem: Warhammer 40K (W40K) - Team Tournament
Team size: 5 players per team
Start: 2008-06-14 09:00
End: 2008-06-15 19:00
Seats: 80
Charge: 15 (Box Office: 20 €)
Location:
Eispalast Münster
Steinfurter Straße 113/115
48149 Münster
DGermany

Load:
75%

Info: The tournament has ended.

Other tournaments at this event:
* Warhammer Fantasy Battles - Team

To the group page

News

2008-02-25 12:30
Spielerlimit erhöht

Da ich einige Anfragen bekommen habe haben wir uns entschlossen die Spielanzahl für 40K zu erhöhen und noch zusätzliche Platten zu bauen.

written by sith-park
2008-02-17 15:27
Stadtmeisterschaften 40K REGELN usw. ONLINE!!

Hallo!
Die Regeln, Armeeauswahl, Zeitplan, Ergebnisberechnung und so weiter zu den 40K Stadtmeisterschaften sind jetzt eingestellt.

Gruß
General Grundmann

written by GeneralGrundmann


Recommended Tournaments
The organizer team hasn't organized any tournaments yet.Visitors, who participated in this tournament, are also going to the following tournaments:
©2004-2024. T³ is operated by Althaus.IT.