T³ - TableTop Tournaments
Welcome Guest. Please log in or register.
  

Login with nickname/e-mail and password (Lost password?).
AdvertTaschengelddieb
Follow us:facebooktwitterrss | supportContact

Gaming Clubs - Pirates of Tatooine

Club Details
Name: Pirates of Tatooine
Contact: TKundNobody (Contact)
Meeting Place: Dortmund Köln
Address: Tatooiner Str.
51371 Leverkusen
DGermany
Description: Wir wollen in erster Linie Spaß haben an diesem tollen Hobby und uns auch für dieses engagieren und der großartigen Community etwas zurückgeben. Natürlich wollen wir auch gewinnen, aber dafür fehlt uns aktuell noch die Erfahrung. Da die meisten von uns noch kein halbes Jahr X-Wing spielen.
Website: http://www.piratesoftatooine.de
contactContactmembershipRequest membership


Request membership

You need a T³-account and be logged in to become a member of this club. Create an account or sign in if you're already a T³-member.

backBack to the overview


©2004-2024. T³ is operated by Althaus.IT.